جیپ نسبت به وانت گلادیاتور ، کامیونی که به شدت پیش بینی شده و فروش خوبی داشته است ، فراخوان صادر کرده است. کامیون های خاصی هستند که ممکن است دارای یک دسته محور محرک محور عقب بدون گریس در قسمت مشترک مونوبلاک شافت باشند. جمعیت مظنون توسط افراد مشخص شد
بررسی سوابق تولید چرخ محور چرخنده تأمین کننده از ابتدای تولید این درایو چرخش برای شناسایی اینکه چه نوع چرخهای چرخ ممکن است بدون چربی مونتاژ شده باشد.

مفصل بدون گریس ممکن است بیش از حد گرم شود و ضخامت بگیرد ، احتمالاً باعث شکستگی درایو محور راننده و در نتیجه از دست دادن ناگهانی قدرت درایو شود. اگر درایو گیرنده به طور کامل از وسیله نقلیه جدا شود ، ممکن است به یک خطر جاده تبدیل شود و همانطور که انتظار می رود ، هر یک از این سناریوها می تواند خطر تصادف را افزایش دهد.

با تشکر از ماهیت این مشکل ، سفارش فروش متوقف شده برای هر گلادیاتور آسیب دیده که در تعداد زیادی از نمایندگی ها فروش دارد ، صادر شده است. در مجموع 3427 کامیون تحت تأثیر قرار گرفته اند که بین اواسط دسامبر 2018 و پایان ژوئن سال جاری ساخته شده است.

FCA US به مالکان اطلاع خواهد داد و نمایندگی ها بصورت رایگان جایگزین چرخ محرک می شوند. انتظار می رود این فراخوان از 18 اکتبر 2019 آغاز شود. صاحبان ممکن است با خدمات مشتری FCA US با شماره 1-800-853-1403 تماس بگیرند. شماره FCA ایالات متحده برای این فراخوان V95 و تعداد مبارزات انتخاباتی NHTSA 19V636000 است.