2020 Toyota Tundra TRD Pro حقایق سریع

موتور: 5.7L V8
خروجی: 381 HP / 401 LB-FT گشتاور
انتقال: اتوماتیک 6 سرعته ، 4 4
اقتصاد سوخت ایالات متحده (MPG): بزرگراه 13 شهر / 18
CAN اقتصاد سوخت (L / 100KM): بزرگراه 18 شهر / 14.2
قیمت تخمینی ایالات متحده: 52،780 دلار

قیمت تخمینی CAN: 69،216 دلار


جزئیات

کامیون تست من در حدود مدل 2020 Crewmax SB Toyota Toyota Tundra 4 ساخته شده است. تمام مدل های Tundra با پیشرانه 5.7L V8 استاندارد تولید می شوند که 381 اسب بخار قدرت و گشتاور 401 پوند فوت را تولید می کند. کنترل قدرت یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته است.

از دیگر ویژگی های استاندارد موجود در Crewmax SB می توان به تختخواب کوتاه تر 5.5 فوت ، چرخ دستی 145.7 اینچی ، سیستم ضد سرقت ، Infotainment با صفحه لمسی 8 اینچی که با Apple Carplay و Android Auto ، چرخ های آلیاژی 18 اینچی و بسته بندی دوتایی با سنگین استفاده می کند کولر گیرنده و گیربکس


با افزودن بسته TRD Pro ، چیزهای کمی با آن ترکیب رنگ سبز Army Green ، شلنگ هود تهاجمی ، چراغهای جلو و چراغهای مه شکن صنایع Rigid Industries ، قلاب های جلوی جلو ، چرخ های آلیاژی سیاه شده با آرم های قرمز TRD روی کلاه های مرکز ، اسپری کنید. بوش تخت خواب ، صندلی های چرمی مشکی گرم با دوخت قرمز و آرم های TRD Pro ، آینه های جانبی گرم ، سیستم صوتی با حق بیمه JBL ، نظارت بر نقطه کور ، ناوبری تعبیه شده ، اسلاید برق / شیب ماهورو ، شروع فشار دکمه ، آینه نمای عقب اتومبیل و تشک کف فرش TRD Pro. من مطمئن هستم که من چند مورد را ترک می کنم ، اما شما این فکر را می کنید.

از آنجا که من در کانادا زندگی می کنم و در این مدت سال سرد و برفی است ، تویوتا کانادا به اندازه کافی مهربان بود که مجموعه ای از لاستیک های زمستانی یخچال یوکوهاما را در Toyota Tundra TRD Pro 2020 من قرار دهد.
2020 Toyota TRD Pro Low
قسمت جلویی Tundra TRD Pro به معنای نگاه زیاد است ، و این در قسمت بزرگی از مشبک است.

وقتی تاندرا را برداشتم ، اولین چیزی که به من زد (علاوه بر رنگ) جلوی آن بود. مشبک بزرگ است و واقعاً جلوه می کند. دستمالی هود یکی دیگر از لمس های خوب است و ظاهری اسپرت تر به کامیون می دهد. من ترجیح می دهم که دستمالی به جای یک تکه اضافه شده ، بخشی از کاپوت باشد ، اما این مسئله با کوچکترین سفارش است.

در صورت پایین آمدن ، دو قلاب جلوی جلو و صفحه کشویی TRD Pro نگاهی اجتناب ناپذیر به اهداف داخل جاده ای این کامیون ارائه می دهند. وینچ 10،000 پوندی می تواند یک افزودنی خارق العاده برای بسته TRD Pro باشد و اگر قصد انجام برخی از اکتشافات جدی در خارج از جاده را داشته باشید ، ارزش آن را دارد که در عقب نگه دارید.
2020 Toyota TRD Pro Low
صفحه جلوی کشویی ، قلاب های بغل و چراغ های مه شکن Rigid Industries از برجسته های بسته بندی TRD Pro هستند.

برخی از افزودنی های دیگر که من در نظرم سرمایه گذاری کردم بسته به مکانی که رانندگی می کنید ، یک پوشش Tonneau ، بستر بستن و احتمالاً سیستم ورودی هوا است. شما می توانید تمام کسانی را از تویوتا دریافت کنید.

من یک طرفدار بزرگ داخلی با آن صندلی های چرمی سیاه و TRD قرمز در سراسر هستم. و کنسول مرکز کاملاً عظیم است. من از صندلی های عقب استفاده کردم و در ابتدا کمان ها و وسایل دیگر شکار خود را قرار داده ام ، بنابراین نمی توانم در آنجا راحت صحبت کنم. اما از جلو ، صندلی ها بسیار راحت هستند. و نه تنها صندلی های جلو گرم می شوند ، بلکه تنظیمات شما را حفظ می کنند حتی اگر کامیون را خاموش کنید. بنابراین وقتی دوباره آن را از راحتی خانه خود با برنامه تویوتا شروع کنید (بیشتر از این در یک دقیقه) ، صندلی ها شروع به گرم شدن می کنند و شما با آغوش گرم پذیرای شما می شوید. تنها شکایت واقعی من در مورد داخلی این است که فرمان گرم نمی شود. این یک چیز کوچک است ، اما در صبح های سرد یک فرمان گرم ایجاد می کند

در مورد برنامه Toyota ، باید بگویم که خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم. پس از همگام سازی آن با کامیون خود ، کافیست برنامه را باز کنید و می توانید دریابید که چقدر بنزین در کامیون دارید ، چقدر هوا در لاستیک است و می توانید آن را راه اندازی کنید و قفل ها را باز کنید. کمی تأخیر در شروع کار کامیون وجود دارد ، اما برنامه واقعا خوب کار می کند.


هدف قرار دادن بزرگراه در تویوتا Tundra TRD Pro در سال 2020 لذت بخش بود. کامیون نسبتاً بی سر و صدا در سرعت های بزرگراه رانندگی می کند ، هرچند که با لاستیک های خارج از جاده تهاجمی تغییر می کند. فرمان نیز بسیار سبک است - تعجب دلپذیر در یک کامیون بزرگ و تمام اندازه.

قدرت در بزرگراه چشمگیر بود. Tundra بدون شکایت سرعت می یابد و می تواند با یک فشار سبک بر روی پدال بروید و به دنبال آن صدای لذت بخش V8 اجازه دهید که وسیله نقلیه کندتر به شما اجازه کسب و کار کند. گیربکس شش سرعته خودکار در مقایسه با برخی از گزینه های هشت و 10 سرعتی که در حال حاضر در آنجا هستند ، کمی مدرسه قدیمی است ، اما من هرگز نتوانستم Tundra را کند و به دستورات خود پاسخ دهم. جای تعجب نخواهد بود که وقتی Tundra با خنک شدن بعدی خود به بازار عرضه شود ، تویوتا با یک انتقال جدید بیرون بیاید ، اما مطمئن نیستم برای اکثر قریب به اتفاق رانندگان در آنجا چقدر لازم باشد.



همانطور که قبلاً در بعضی از مناطق شکار نکرده بودم ، بیش از یک بار از سیستم پیمایش تندرا استفاده کردم. این دقیقاً درست کار کرد که شما امیدوار هستید با مسیرهای روشن و نقشه ای که نشان می دهد باید روی صفحه لمسی هشت اینچی بروید ، نشان دهد.

هنگامی که به مکانهای شکار خود نزدیک شدیم ، جاده ها کمی اسکچرتر شدند و برف بسیار عمیق تر شد. من نمی توانم بگویم که ما هرگونه اکتشافی ناهموار واقعی در خارج از جاده انجام دادیم ، اما من چند بار از چهارچرخ استفاده کردم. در یک نقطه ، یک خندق پنهان در کنار جاده خاکی وجود داشت. پنهان بود زیرا پر از برف و سطح آن با جاده بود. چرخش های جلوی خود را در یک نقطه که دور می چرخیدم در آن پیدا کردم. گرچه چرخهای عقب من برفی نرم و صاف بود ، اما قرار دادن Tundra معکوس و استفاده از چهارچرخ متحرک برای عقب ماندن بسیار کارآمد بود. من می توانم به شما بگویم که راننده روزانه من (SUV کوچک و بدون راننده چهار چرخ) نیاز دارد