چوی ادامه می دهد که 2021 کلرادو ZR2 "تنها مدل کلرادو خواهد بود که دارای نمای کلی و جدید و شفاف" Chevrolet "است که می تواند نشانگر این باشد که AEV Bison تنها یک سال است. معامله.

اگر در زیر صخره هایی زندگی کنید که چرخ های ZR2 شما زندگی می کنند ، این یک کلرادو است که با جعبه خارج جاده ای به یازده دستگاه بسته شده است. میراگرهای حساس به موقعیت DSSV آن از تابوتهای موجود در Multimatic برای فرودهای نرم بالش اجازه می دهد. نویسنده شما می تواند به هنگام نصب پرش با سرعت 35 مایل بر ساعت از راه دور ، به سادگی از راه دور "ضربات" دور را گواهی دهد.


دیفرانسیلهای استاندارد قفل الکترونیکی جلو و عقب همچنان برای سال 2021 هنوز هم وجود ندارد ، همانند بالابر تعلیق 2 اینچی و اندازه گیری آهنگ که 3.5 اینچ گسترده تر از یک غیر ZR2 کلرادو است. محافظت از صخره های خارج از جاده ، بازوهای کنترل چدن. جدید برای سال مدل 2021 مجموعه ای از قلاب های قلاب قرمز است.

در جای دیگر در خط کلرادو ، پایه های WT و سطح متوسط LT چند ترفند بدی را تجربه می کنند. همه وانت های کلرادو یک درب اتومبیل تازه به سبک دریافت می کنند ، که یک تابلوی نقش برجسته "شورولت" را به جای تعظیم سنتی Chevy به همراه دارد. این امر آن را با سیلورادو بزرگ-مغزی سازگار می کند.

شورولت کلرادو در سال 2021 این هفته نخستین حضور عمومی خود را در این مسابقه مسابقه ای Wheels Laughlin Desert Classic ، هدایت شده توسط Hall Racing انجام می دهد. سال 2021 کلرادو ZR2 سپس در نمایشگاه SEMA در لاس وگاس آغاز به کار خواهد کرد.