شاسی RAZR PRO XP 4 با عرض 64 اینچ ، یک چرخ دنده 125 اینچی را پوشیده است. اگر به نظر خیلی زیاد می رسد ، درست است: طولانی ترین طول RZR است که تاکنون ایجاد شده است. این ممکن است دنده های خارج از جاده باشد که می خواهند چیز را از طریق یک مسیر محکم و پیچیده محکم کنند ، اما Polaris ماشین های دیگری نیز دارد که به هر حال از این نظر مناسب تر است. طول اضافی علاوه بر پایداری اضافی علاوه بر پایداری اضافی از طریق سرعت زیاد و انتقال تپه ها نیز فراهم می کند.

پایه چرخ اضافی همچنین می تواند دو گالن اضافی از ظرفیت سوخت را افزایش دهد ، و دامنه آن را نسبت به مدل استاندارد افزایش می دهد. فضای ذخیره سازی بیشتری نیز در این دکل جدید نشان داده شده است ، از جمله راه حل ابتکاری ذخیره سازی 'برابر تخت' که به سواران اجازه می دهد تا پشت صندلی ها را بکشند تا فضای اضافی را در پشت راننده و سرنشین جلو ایجاد کنند ، حرکتی که بیش از 16 مکعب اتاق باز خواهد شد. .

درست وقتی فکر کردید که وسایل جانبی کنار هم نمی توانند دیگر مثل یک وسیله نقلیه جاده ای شوند ، ها؟

اجزای سیستم تعلیق با قطر لوله ای مطابق با RZR XP Turbo S. به روز شده اند. تعلیق با وضوح بالا دستگاه 64 اینچ در جلو و عقب ، خمیازه گیری 14.5 اینچ از زمین را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این ، گفته می شود لاستیک های 30 اینچی Maxxis Carnivore 2.0 PRO XP 4 بزرگترین دستگاه استاندارد در دستگاهی با اندازه آن هستند. 17 اینچ چرخ از جلو و 20 اینچ سفر در قسمت عقب وجود دارد.

به عنوان مدل برتر از محدوده ، Ultimate trim دارای کالیبراسیون جدید Dynamix است. Dynamix 2.0 با استفاده از شوک های سوپاپ به روز شده Fox 2.5 Live ، به راحتی کار می کند و - در حرکتی که آن را حتی به ماشین در جاده نزدیکتر می کند - شامل کنترل های فرمان راحت می شود. دکمه Dynamix ‘X سیستم را به صورت کامل می فرستد و مانع از کوبیدن سرعت زیاد نمی شود. پولاریس می گوید ماشین جدید وزن آنها سریعتر وزن را منتقل می کند ، چابک تر است و صاف تر می ماند و همه این اطمینان و راحتی را برای هر چهار سوار افزایش می دهد.

وقتی در ماه های آینده پشت فرمان می شویم قاضی ادعاهای اخیر خواهیم بود. اگر تجربه گذشته در RZR های جدید نشانه ای باشد ، یک فرصت خوب است که همه جعبه های مناسب را بررسی کنید.