با این حال ، روش های زیادی وجود دارد که می تواند وانت غیر قابل عبور از خارج از جاده را برای انجام کارهای جدی مجهز تر کند. در اینجا ، ما امروز تعدادی از بهترین و با ارزش ترین لوازم جانبی Ford Raptor را در بازار گرد آورده ایم ، خواه شما به دنبال ضربه زدن به مسیرها هستید ، تپه ها را فتح کنید ، یا به سادگی به همه کاره بودن روزمره کامیون خود اضافه کنید.
کمپرسور هوا ARB

اگر راه را برای پیاده رو در نظر بگیرید ، هوای پایین لاستیک های شما به ناچار در بعضی موارد ضروری می شود. برای اطمینان از اینکه می توانید قبل از بازگشت به جاده از هوای خود استفاده کنید ، ممکن است یک کمپرسور هوایی در هواپیما - مانند این از ARB - وزن آن در طلا باشد. ARB یک نام قابل اعتماد در دنیای خارج از جاده است و این کمپرسور با داشتن یک مانتور آنودایزای صوتی برای نصب دائمی ، یک محفظه مقاوم در برابر پاشش و یک دریچه فشار بیش از حد برای حفظ امنیت شهرت شرکت را دارد. پمپ از توان 12 ولت DC خاموش است و دارای چرخه کار 50٪ با حداکثر است. فشار 100 psi. برای استفاده از آن برای تهویه مجدد لاستیک های خود پس از پوسیدگی ، این کیت تورم لاستیک ARB را نیز می خواهید ، که شامل شلنگ هوای 18 فوت و یک هوا بدون گرد و غبار است.



BFGoodrich Mud Terrain T / A KM3

هنگام صحبت از لوازم جانبی فورد رپتور (یا هر کامیون برای آن موضوع) ، لاستیک می تواند تفاوت واقعی ایجاد کند. فورد F-150 Raptor با یک تایر نصب شده از لاستیک حمل می شود: BFGoodrich T / A K02. اما این تایر به همان اندازه که قادر به خاموش کردن پیاده رو باشد ، با قابلیت زندگی در جاده ها در ذهن طراحی شده است. اگر به دنبال این هستید که با acumen خارج از جاده رپتور خود جدی تر شوید ، Mud-Terrain T / A KM3 BFGoodrich یک انتخاب عالی است. در نظر گرفته شده برای وسایل نقلیه که بیش از 80٪ از وقت خود را در خارج از جاده سپری می کند ، T / A KM3 بر موفقیت سلف محبوب خود - T / A KM2 - با ایجاد گل و لای بهتر و کشش سنگی ، و پیاده روهای قابل ملاحظه ای با دوام بیشتر ایجاد می کند. در مقایسه با T / A K02 اولیه رپتور ، T / A KM3 کمی سریعتر در جاده می پوشد و راحتی و رفاه مصرف سوخت به اوج می رسد. اگر بتوانید با این زندگی زندگی کنید ، روند صعودی توانایی خارج از جاده نسبت به عرضه لاستیک های سهام به طور قابل توجهی است.



نوار نور خشن کشور

نورپردازی کمکی یک ضرورت برای هر علاقه مندان به خارج از جاده است. نه تنها میله های نور به نظر می رسد راد ، بلکه وقتی خورشید غروب کند یا طوفانی بوزد ، می تواند به معنای تفاوت این باشد که بتوانید به وضوح ببینید که در کجا می روید یا خیر ، نه. ما توصیه می کنیم کیت نوار LED Rough Country 50 ”X5 Series سری ، در درجه اول به دلیل ترکیبی از ویژگی ها و دوام آن برای قیمت. نور 255050 لامپ روشنایی با "LED بیشتر در هر اینچ مربع از هر نوار نور دیگر" ، نوار LED سری R5 Country 50 "X5 در یک کیس آلومینیومی مقاوم در برابر ضد آب قرار گرفته است که زنگ نمی خورد. نوار نور LED کاملاً جهانی است ، اما بدون براکت فروخته می شود. آنها باید جداگانه به دست آورند ، و خاص هستند.



چه در جاده و چه در خارج از جاده رانندگی کنید ، یک جلد تونو از بهترین لوازم جانبی فورد رپتور است که باید در نظر بگیرید. خوبی در برابر عناصر برای تختخواب و محتوای آن محافظت می کند. به بهبود راندمان آیرودینامیکی در مسیرهای طولانی بزرگراه کمک می کند. و چیزهای شما را از تندرست و گرفتن چشمه ایمن نگه می دارد. برای رپتور ، ما این پوشش تونوی فلزی Pace Edvard Ultragroove را دوست داریم. کمی از نظر قیمت گرانقیمت است ، اما ساخت فلز آن باعث شده است که از همتایان پلاستیکی یا وینیل آن قوی تر و با دوام تر باشد و از مزایای این آهنگ های داخلی که با اکثر قفسه های Thule و Yakima سازگار است ، برخوردار است. این بدان معنی است که شما به راحتی می توانید دوچرخه ، کایاکس ، سبد حمل بار - هر آنچه را که می خواهید ، بالای تختخواب حمل کنید. همه کاره






Ford F-150 Raptor پیش از این محافظت خاصی از رنگ را از کارخانه ارائه می دهد ، به ویژه در قالب روکش پلاستیکی سیاه. اما اگر خارج از جاده کار می کنید ، می خواهید بسیاری از خاک ، شن و ماسه و بقایای دیگر را لگد بزنید. به همین دلیل این گل و لای های WeatherTech لیست ما از لوازم جانبی فورد رپتور را تشکیل می دهند. آنها به صورت اختصاصی برای Ford F-150 Raptor طراحی شده اند ، بدون نیاز به سوراخ کردن در بدنه کامیون ، به راحتی نصب می شوند ، و به کمک می کنند تا قطعات متفرقه از کامیون شما دور شود ، و دیگر کامیون هایی که ممکن است در این نزدیکی باشند وجود ندارد. WeatherTech یک نام بزرگ در محافظت از خودرو در تمام مدت با دوام است ، و در واقع نمی توانید با اطمینان از محافظت از بدنه کامیون خود به یک مارک آزمایش شده و واقعی کار اشتباهی انجام دهید.



ما متعهد به یافتن ، تحقیق و توصیه بهترین محصولات هستیم. ما از خریدهایی که با استفاده از لینک های خرده فروشی در بررسی محصولات ما انجام می دهیم ، کمیسیون می گیریم. درباره نحوه کار این اطلاعات بیشتر بیاموزید.