کار Pro Motorsports در ققنوس ، آریزونا ، این جیپ گلادیاتور به عنوان اولین وسیله نقلیه مناسب برای تایرهای جدید Atturo Tires ires بود. MTS اولین ورودی در سری جدید Trail Blade Sport جدید Atturo است و دارای شیارها و آبشارهای بیشتری نسبت به طرح های گذشته Atturo برای افزایش کشش در شرایط سخت است. این تایر مشارکت موفقیت آمیز آتتورو را با چاقو های کوارترمستر ادامه می دهد و شامل یک طرح بلوک آجری چشم نواز و ارعاب کننده است که پس از چاقوی کارامبی OTR-5 این شرکت مدل شده است.

ساخت

گلادیاتور ساخت خود را به همان اندازه جذاب در لاستیک با نام تجاری جدید خود ، کاملاً فریب خورده با عملکرد بالا King Shocks و برنز مات بزرگ بزرگ 20 Black 12 چرخ سیاه Rhino. در همین حال ، ضربه گیر و جبهه سیاه و سفید مات ، ظاهری نظامی و جیپ مجهز به جیب ، از DV8 Offroad استقبال می کند - همانطور که شعله های گلگیر تیز آن و آسترهای داخلی داخلی عملکردی دارد.

در جلوی لاستیک های Atturo لاستیک SEMA Jeep Gladiator یک وینچ و قلاب WARN است که یک مشبک سیاه مات قابل توجه از ORACLE Lighting نصب شده است. صحبت از روشنایی: این اتومبیل خارج از جاده دارای ویژگی های زیادی از چراغ های پس زمینه دارای کارایی بالا از صنایع Rigid است ، از جمله یک نوار نور 60 اینچی که در بالای نوار تعقیب نصب شده است.

از آنجا ، یک جفت مراحل جانبی ARIES با سهولت ورود به داخل کابین ، جایی که یک جعبه و تقویت کننده ساب ووفر KICKER سفارشی را پیدا خواهید کرد ، به همراه کاورهای صندلی چرمی Katzkin ممتاز هستند تا اطمینان حاصل کنند که این مورد در داخل به همان اندازه خوب ظاهر می شود. بیرون.

The Trail Blade MTS

تمام کارهای سفارشی این جیپ گلادیاتور را به وسیله نقلیه ای مناسب برای اولین بار از لاستیک جدید Trail Blade MTS Atturo لاستیک تبدیل می کند ، و همه چیز راجع به خط تیغه Atturo Trail Blade تجسم می کند: جفت کردن یک حس سبک تند و فرمانناک با قدرت جدی در خارج از جاده. بلوک های آج بزرگ مانند نمونه هایی که در MTS یافت می شود نه تنها سطح سطح بعدی را در اختیار شما قرار نمی دهد بلکه به فضای زیادی به آتتورو می دهد تا بتواند از طرح های جدید امضا کننده چشمگیر استفاده کند و لاستیک های خود را کاملاً بی نظیر و زیبا به زیبایی ببخشد تا هماهنگ با آنها باشد. قابلیت های خارج از جاده چشمگیر

مایکل ماتیس ، رئیس جمهور Atturo می گوید: "با اولین بازی Trail Blade MTS به عنوان اولین تایر در سری Trail Blade Sport ، ما هیجان زده می شویم که گزینه جدید و جسورانه ای را برای وسایل نقلیه با اندازه 4 × 4 کامل ارائه دهیم." "ما به همان اندازه هیجان زده هستیم که هر دو تایر و سری جدید را در لاس وگاس در طول SEMA ، نمایشگاه برتر محصولات ویژه خودرو در سیاره زمین معرفی کنیم. SEMA جایی است که می توان بزرگترین مجموعه کامیون های اصلاح شده و جیپ ها را پیدا کرد ، و MTS یک انتخاب تایر جدید جدید برای این وسایل نقلیه سفارشی می دهد. "

تیغه Atturo Trail MTS

با تکیه بر موفقیت سایر طراحی های چاقوی Quartermaster دیگر این شرکت - لاستیک هایی مانند Trail Blade BOSS و Trail Blade M / T - Trail Blade MTS برای سفارشات فوری در اندازه های محدود با هدف جای دادن به انواع مختلف سایزهای چرخ محبوب پس از بازار موجود است. با اندازه های بیشتر در سال 2020

برای اطلاعات بیشتر ، به وب سایت Atturo مراجعه کنید تا یک فروشنده در نزدیکی شما پیدا کنید و امروز مجموعه خود را سفارش دهید.

این پست در ابتدا در AutoGuide.com ظاهر شد.