این بار در اطراف ، سانتا کروز چیزی بیش از حدس و گمان و حدس است. هیوندای بیش از 400 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است تا کارخانه خود را در مونتگومری گسترش دهد تا از افزودن این وسیله نقلیه حمایت کند. این شرکت می گوید حدود 200 شغل درست در کارخانه به همراه خواهد داشت ، زیرا شرکت های تأمین کننده و تدارکات کمکی حدود 1000 نفر دیگر را در منطقه مونتگومری به کار می گیرند.

Byungjin جین ، رئیس و مدیرعامل هیوندای موتور آلاباما گفت: "آوردن سانتا کروز به HMMA نشان می دهد که شرکت هیوندای موتور اطمینان دارد که بیش از 3000 عضو تیم ما آماده ساخت یک کراس اوور با کیفیت برای بازار ایالات متحده هستند."

این گفته در مورد نوع وسیله نقلیه ای که باید انتظار داشته باشیم نام آن سانتا کروز را داشته باشد ، واضح ترین است. در حالی که نباید برای هر کسی تعجب آور باشد که وسیله نقلیه یک جسد خواهد بود ، استفاده از کلمه "crossover" بسیار گفتنی است. هیوندای می گوید سانتا کروز برای کسانی خواهد بود که "همه ویژگی های سنتی یک وسیله نقلیه کم حجم را می خواهند ، اما به همه روزه بودن تختخواب آزاد احتیاج دارند."

آیا این صدا در واقع مانند یک سانتافه با مساحت بار باز است؟ همینطور با ما هم همینطور هیوندای ادامه می دهد که این وسیله نقلیه "یک بخش کاملاً جدید" را ایجاد می کند ، بخشی که توانایی و ابزار لازم را برای پاسخگویی به نیازهای ناگفته یک نسل جدید به وجود می آورد. صحبت های بازاریابی را از بین می برد ، به نظر می رسد باید انتظار داشته باشیم وسیله نقلیه خود را وزن خود را تحمل کند ، در حالی که قادر است وسایل خود را در یک تخت خواب باز حمل کند و مسافران را در راحتی هیوندای حمل کند.

با تأیید اینکه سانتا کروز در تأسیسات مونتگومری ساخته خواهد شد ، شرط مطمئنی است که این ماشین جدید بر روی استخوان های سانتافه ساخته خواهد شد ، شاید با استفاده از پیشرانه های آن در صورت عدم نشانه ها استفاده شود. دکل نمایش داده شده در اینجا همان چیزی است که در نمایشگاه دیترویت در سال 2015 به نمایش درآمد. امیدواریم که هیوندای کمی کیت خارج از جاده را به مخلوط اضافه کند.