SUV ها تنها اتومبیل های رو به رشد نیستند که مصرف کنندگان وسواس زیادی داشته باشند - کامیون های وانت نیز بخشی از این شکست هستند. اما یک کامیون سنگین ، مانند شورولت سیلورادو 2020 در مرکز این بررسی ، کامیونی نیست که شما برای کالاهایی مانند آن خریداری کنید. این وانت است که شما نیاز به زندگی واقعی کامیون وسایل حمل و نقل ، کشیدن تریلر اسب یا مونتاژ الوار برای برداشتن کل انبار است. اگر در جریان بازی های کابوی خود ، تصمیم بگیرید که می خواهید فراتر از 1500s و بالاتر از این کامیون حرکت کنید بدون اینکه واقعاً به آن احتیاج داشته باشید ، خودتان را انجام می دهید - و همه افراد اطراف شما در جاده - یک مشکل دارند.


همه چیز در مورد چیزهای کامیون

مجهز به 6.6 لیتری V8 تستر من است که 401 اسب بخار نیرو و 464 پوند فوت گشتاور را در اختیار شما قرار می دهد ، Silverado 2500 می تواند تا 17،400 پوند افزایش یابد. به دیزل 6.6 لیتری Duramax V8 ارتقا دهید که 445 اسب بخار نیرو و 910 پوند فوت دارد و این رقم به 35 هزار و 500 پوند گران می رسد. اولین باری که کامیون را سوار کردیم ، سردبیر سابق بررسی ها جان وونگ از قابلیت حمل و نقل بدون دردسر Duramax تمجید کرد ، اما وی خاطرنشان کرد که بنزین 6.6 لیتری V8 واقعاً برای حفظ سرعت باید به صدا درآید. همانطور که معلوم است ، GM تخمین می زند که حدود 70٪ از خریداران سکه را روی دیزل رها کنند ، بنابراین V8 تستر من تا حد زیادی به خریداران ناوگان و مصرف کنندگان مجرد ختم می شود و این مسئله مسئله ای نیست.

شورولت همچنین دارای فن آوری جدیدی است که قابلیت های تازه کار Silverado HD را تقویت می کند. مجهز به روش صحیح ، Silverado HD می تواند تا 15 زاویه دوربین مختلف را روی صفحه infotainment نشان دهد ، از جمله حالت "تریلر نامرئی" که دوربین را به هم وصل می کند تا به راننده نشان دهد که چه چیزی در پشت تریلر اتفاق می افتد. یک برنامه تریلر اضافی می تواند فشار تایرها و چراغ های مخصوص تریلر یا سطح مخزن آب و HVAC را برای وسایل نقلیه تفریحی کنترل کند.
پسر بزرگ

مدل 2020 Chevy Silverado HD در لکه ها حضور دارد. آنقدر بزرگ است که به راحتی می توان در یک پارکینگ دید ، نه اینکه این بهانه ای برای خرید یک کامیون بزرگتر از اکثر آپارتمان های سان فرانسیسکو است. آن را در جاده قرار دهید ، و بسیار نگران کننده از همه چیز در اطراف آن است. در حالی که بسیار خوب است که بتوانید از طریق دریایی از SUV ها و وانت دیگر دیدن کنید ، 2500 آنقدر غول است که من می توانم سقف آن وسایل نقلیه را ببینم ، این بدان معنی است که من به راحتی خورشید را (و جاده پیش رو) برای هر کس می شکنم. در یک سوار کوچکتر

رانندگی چیزی به اندازه یک خانه به معنای پارک کردن چیزی در اندازه یک خانه است و کار ساده ای نیست. آزمایشگر من بسیار لخت است و مجهز به دوربین پشتیبان فدرال شده و چیز کمی دیگری در زمینه فناوری جلوگیری از خراش است ، بنابراین حتی چیزی به آسانی به عنوان سفر به فروشگاه های مواد غذایی یک تلاش هرکولایی می شود. Silverado 2500 خیلی خوب در قسمت های پارکینگ جای نمی گیرد ، به این معنی که بیشتر وقت خود را در فروشگاه می گذرانم و از انتهای عقب لوت تا درب جلو قدم می زنم.


اگر شما نیاز به باز کردن هود دارید ، امیدوارم یک مدفوع پله ای آورده باشید. حتی در 6 فوت قد ، به سختی می توانم یکبار که هود باز شود ، به خلیج موتور برسم و مجبور شدم هر کاری را که می توانم دست خودم را بگیرم برای باز کردن دوباره چیز لکه دار کنم. پیاده شدن به داخل کامیون نیز یک تمرین است که رانندگان کوتاه تر و مسافران از مراحل بسیاری استفاده می کنند و از دسته های دستی مانند برخی از نسخه های پیچیده یک زمین بازی در مدرسه ابتدایی استفاده می کنند.

فضای داخلی Silverado 2500 ضربه خورده یا گم شده است. از طرف مثبت ، شگفت انگیز است که کابین خدمه در سال 2020 بیش از 3 اینچ طول داشته و هر اینچ از آن فضا به سرعت قابل توجه است - شما می توانید در این مورد میزبان یک خانواده باشید. از طرف منفی ، شورولت به سختی به ظاهر داخلی کامیون توجه داخلی نمی کند و آن را با طرحی که قدیمی به نظر می رسد و از پلاستیک های متوسط ​​بالا می رود ، واگذار می کند و کیفیت ساخت آن به اندازه ی رقیبان مانند رام 2500 مناسب نیست. با این وجود ، می توانید کنسول وسط را تا کنید ، به طوری که ردیف اول به عنوان یک صندلی نیمکت عمل می کند ، که یک لمس جالب در تریم های پایین است.
پویایی یک آجر

با توجه به ابعاد مسکونی Silverado 2500 ، نباید بگویم که چیزی مانند یک خانه رانندگی می کند ، تعجب آور نیست. تریم سفارشی تستر من دقیقاً بالاتر از مشخصات فوق العاده WT (Work Truck) است و در حالی که ظاهراً طبق گفته همکاران من کامیون های رو به بالا کوسن هستند ، این مجموعه برآمدگی استخوان ها کمی دلپذیر است. برجستگی ها باعث ایجاد پیچ ​​و تاب های سنتی روی بدنه می شوند ، و چرخ های 20 اینچی کامیون من هیچ کاری برای جذب یا در غیر این صورت کاهش دلخوری در جاده ها انجام نمی دهند. فرمان نیز به ورودی زیادی نیاز دارد. به هیچ وجه من آگاه نیستم که من به اندازه دو فضای پارکینگ رانندگی می کنم. احساس می کند هر قدر سنگین باشد

موتور بنزینی 6.6 لیتری ضعیف تر از دو V8 موجود است و حتی در صورت عدم کامیون بودن ، Silverado 2500 دقیقاً عجله نمی کند. V8 سر و صدای کمی خوب ایجاد می کند ، زیرا پوندها را بیش از سنگ فرش فشار می آورد ، اما شما هیچ نوع شتاب معتبری را که در انواع مجهز به Duramax انجام می دهید ، دریافت نمی کنید. گیربکس شش سرعته اتوماتیک سعی در پنهان کردن شیفت های خود نمی کند ، زیرا فراز و نشیب ها با یک دزد آشکار وارد می شوند و سرازیرها شامل هر دو قسمت فوق الذکر و یک دوره انتظار برای همه چیز هستند.
2020 شورلت سیلورادو 2500
بزرگنمایی تصویر

Silverado 2500 به همان اندازه آیرودینامیکی به نظر می رسد.
اندرو کروک / Roadshow

پدال ترمز هم اعتماد به نفس زیادی ایجاد نمی کند. پس از گذشت نیم اینچ از سفر ، پدالها بطور بی نظیری بالا می روند و مدولاسیون صاف را کمی مشکل می کنند. همکاران من که با سیلورادو تماس گرفته اند می گویند پدال ترمز در این مواقع احساس اطمینان می کند ، اما در استفاده روزمره آن چندان جالب نیست.

اما این یک نوع نکته است: هیچ یک از موارد فوق به اندازه کارهایی که در کارهای واقعی انجام می دهید مانند بکسل یا حمل و نقل نیست. اگر فقط هر شش ماه یک بار این کار را انجام دهید و در بین این دوره ها با Silverado 2500 مانند سایر اتومبیل ها رفتار کنید ، حال بد خواهید داشت.
فناوری کامیون جامد

علاوه بر تمام فناوری های ویژه کامیون که من هنگام بحث در مورد قابلیت های واقعی Silverado 2500 به آن اشاره کردم ، شورولت مطمئن شد که برخی از جدیدترین فناوری های مسافربری خود را پرتاب می کند ، و شما حتی نیازی به پرداخت پول های بزرگ برای آن ندارید. .

هر Silverado HD از یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با سیستم Chevrolet's Infotainment 3 بهره می برد ، مدل جدیدی است که باعث افزایش پاسخگویی می شود و زیبایی شناسی را به روز می کند. این سیستم خوب است و علاوه بر کانون اختیاری OnStar 4G LTE Wi-Fi ، علاوه بر اپل کارپلی و اندروید خودکار نیز شامل می شود. یک درگاه USB استاندارد استاندارد است ، که در سمت پایین قرار دارد و این درگاه معمولی ol 'Type-A است ، بنابراین دستگاه شما را به همان سرعتی که ممکن است یک پورت Type-C شارژ نشود ، شارژ نمی کند. ناوبری و صفحه نمایش 8 اینچی در تریم های بالاتر به روزرسانی می شوند ، اما اینچ 7 اینچ تقریباً تمام آنچه را برای انجام آن لازم دارید انجام می دهد.

اگرچه از آنجا ، آسایش موجودات می توانند کمی افسرده باشند. به دلیل قیمت اولیه 46300 دلار ، تستر من Silverado 2500 کاملاً فاقد گزینه است. هک ، من حتی نمی توانم کنترل رادیویی استاندارد را برای رادیو در ریز سفارشی خود داشته باشم ، و یک صفحه بزرگ خالی ol وجود دارد که باید صندلی های گرم باشد. من می دانم جنرال موتورز دوست دارد با نگه داشتن تر و تمیز پایه ، ارزش خود را به مشتریان خود ارائه دهد ، اما برخی از این ویژگی ها در اتومبیل هایی که از 20،000 دلار شروع می شوند استاندارد هستند. نمی توانید به من بگویید که تمام هزینه اضافی این کامیون به فولاد موجود در قاب آن رفته است.

گزینه های جنرال موتورز ، شما نمی توانید همه وسایل خوب را روی تریم های پایین تر بچینید ، بنابراین برای تجهیز این کامیون مانند هر ماشین دیگری ، باید واقعاً سخت پوشی کنید. هرچند به تریم های بالاتر بروید و به ویژگی های ایمنی اضافی مانند سنسور پارکینگ ، هشدار عبور و مرور ترافیکی عقب ، نمایشگر سر جلو و نظارت بر نقطه کور دسترسی پیدا خواهید کرد.