همانطور که همه شما می دانید این جدیدترین جمع از خانواده Teryx توسط کاوازاکی به سرعت توجه طرفداران وفادار تیم Green Green را جلب کرده است. اولین بار سوار شدن در نمایشگاه نمایشی فروش فروش یک روش درمانی بود ، اما فقط یک هفته بعد ، اولین دو روز از سوار شدن در موآب یوتا خواهد بود که ما را به خوبی با KRX 1000 آشنا می کند. این دکل مثل یک ساخته شده است خانه آجری و دوام نباید مسئله ای باشد از محورهای فوق العاده بزرگ گرفته تا قطعات CVT عظیم و قطعات تعلیق نیز. موآب به دلیل تجهیزات ترسناک شناخته شده است ، اما من می گویم که دستان خود را پر از مدل Kawasaki Teryx KRX 1000 در سال 2020 کرده است.

2020 کاوازاکی Teryx KRX 1000 4

با قرار گرفتن در کابین KRX در رأس هفت مایل رینگ ، چند مورد را برای تنظیم قبل از سوار یافتیم. دستگاه نگاشت GPS من Lifetime Trail Maps را به دسته گرفتن مسافر چسباندم تا بتوانم سوار ما شوم و آن را به اشتراک بگذارم یا حتی هنگام بازگشت به مسیرهای پیاده روی از آن به عنوان راهنما استفاده کنم. در صورت گم شدن ، داشتن GPS كه نقشه هاي آفلاین در زمين هاي گسترده دارد ، بسيار مهم است. این دستگاه نه تنها نقشه برداری دقیق توپو را در اختیار ما قرار می دهد ، بلکه نقاط مرجع مفصل را نشان می دهد زیرا تپه ها در هنگام طلوع آفتاب در آسمان یکسان به نظر می رسند.

تعبیه در کابین به راحتی امکان پذیر است زیرا صندلی برای یک مایل عقب می رود. صندلی راننده جادار برای راننده بزرگتری مثل خود من بسیار خوب و پشتیبان است. فرمان شیب موقعیت های مختلف رانندگی به شما می دهد ، اما من متوجه شدم که در عقب در صندلی عقب می شوم ، واقعاً آرزو می کردم یک چرخ تلسکوپی برای دیدار با من در آنجا باشد. با وجود اینکه صندلی در تمام راههای برگشتی خالی بود ، اما هنوز بخشی از پشت من وجود داشت که امکان ذخیره یک کیسه دنده با یک ژاکت اضافی و چرخ دستی را می داد. وسایل اضافی من در پشت صندلی من پشت سر تمام روز سوار شد و ما هرگز چیزی را از دست ندادیم و یا ذوب نکردیم.

2020 صندلی Kawasaki Teryx KRX 1000 صندلی

با عبور از مسیر ، اولین بخش چالش ما مستقیم از پله های معقول با اعماق مختلف بود. ضربه زدن به قسمتهای عمیق ناهموارهای چرخان و نورد گاهی اوقات طرح ریزی است ، مگر اینکه واقعاً به دستگاه خود اعتماد کنید و تنها با یک بار سوار کوتاه در KRX به عقب در پالم اسپرینگز ، مجبور شدیم به ماشین اعتماد کنیم تا کار خود را انجام دهد بنابراین کار را انجام دادیم. با ایستادن کامل روی پدال حرکت ، و تنها حدود 15 درصد برای رزرو باقی می گذاریم ، وارد بخش حفره شدیم و از نتیجه نتیجه خوشحال کننده شگفت زده شدیم. به نظر می رسید که Kawasaki Teryx KRX 1000 Kawasaki 2020 با سختی غرور را کنترل می کند و هرگز از کنترل خارج نمی شود. فهمیدیم که مستقیماً بدون قدم زدن در عقب یا هر قسمت جلوی دیوانه وار در قسمتهای ناهموار اجرا پیگیری می شود. تحویل نیرو از پایین و میان رده خارج است ، اما به نظر می رسد در مورد گاز دریچه گاز کم می شود.

Kawasaki Teryx KRX 1000 Whoops 2020

با استفاده از Kawasaki Teryx KRX 1000 از طریق مسیر Seven Mile Rim ، سازندهای سنگی کوچکتر را پیدا کردیم ، اما این اولین تجربه ما با یک قطعه شیب دار واقعی به نام Wipe Out Hill بود که بینش خوبی به ما داد. چقدر ماشین واقعاً توانا بود. با مشاهده سرب KRX 1000 در گروه می توان از فاصله دور خارج شد و از بینش خارج شد ، می توانم بگویم این یک تجربه کاملاً خوب بود. به خصوص دانستن اینکه من بعدی هستم که دنبال کنم. ریزش عمودی ثابت کرد که ترمز موتور دنده کم روی اتومبیل در هنگام پایین آمدن روی آن قرار می گیرد ، اما این صعود به بیرون بود که به من اعتماد به نفس اول را نسبت به توانایی کوهنوردی KRX داد. با وجود دریچه گاز پایدار و پایدار ، جدیدترین Teryx را درست از تپه Wipe Out و بدون مشکل پشت سر گذاشتیم. لاستیک های 31 اینچی Maxxis Carnivore بخش های نرم و صاف سنگ پله ای را به خود گرفتند و در طول روز ما این کار را دو بار بیشتر انجام می دادیم تا به خودمان ثابت کنیم که این یک پوچ نبوده است. نکته دیگری که باید در مورد این دستگاه توجه داشته باشید ، رویکردهای بسیار خوب و زاویه های خروج است. لاستیک های عظیم 31 اینچی در قسمت جلویی و عقب دستگاه کاملاً ایستاده و حتی اگر فکر می کنید KRX را روی بینی خود می ایستیم ، ابتدا با ما تماس برقرار می کنیم

2020 Kawasaki Teryx KRX 1000 Climb

سوار ما به سمت Tusher Tunnel ادامه یافت تا جایی که ناهار را می خوردیم و اولین رویدادهای روز را در آنجا مرور می کنیم. نماها از این توقف ناهار جالب و دیدنی بود و با دوستان زیادی که در این صنعت داشتیم سوار می شد واقعاً روز خوبی بود. ما هر مرحله از سوار شدن را بر روی دستگاه نقشه Lifetime Trail خود ثبت کردیم تا بتوانیم این مسیرها را با همه به اشتراک بگذاریم. به نظر می رسد که اکثر مسیرهای پیاده روی از قبل روی دستگاه بارگذاری شده بودند ، بنابراین گم شدن اصلاً جای نگرانی نبود.

روز دوچرخه سواری ما را برای یافتن دنباله ای که با تعصب های جدی تر به عنوان Poison Spider شناخته شده است ، در منطقه پارکینگ یافتیم. این دنباله بخش هایی از دره رودخانه کلرادو را دنبال می کند و صخره های شیب دار و صاف ، آن را به یکی از مسیرهای محبوب تر تبدیل می کنند. نکته قابل ذکر این است که این دنباله دارای آهنگ های دایناسورها و پتروگلیف ها درست در قسمت پیشانی است. این روز یک آزمایش قابلیت مانند هیچ کس دیگری در Kawasaki Teryx KRX 1000 در سال 2020 خواهد بود. فقط رسیدن اولین مایل از محل پارکینگ به دنباله برای من شخصاً یک چالش جدی بود. باید اعتراف کنم ، به عنوان یک فرد نیمه مسطح ، اتفاق خوبی گرفت