تسلا Cybertruck اواخر پنجشنبه شب پرده برداری شد و مطمئناً یک جمله ... تصویری جالب دارد.

با توجه به اینکه ظاهراً به طراحان ابزاری که قادر به ایجاد لبه خمیده باشند نرسیده است ، تسلا سیبرتراک همه زوایای سخت در همه جا به جز لاستیک است. با اطمینان می توان گفت قبلاً هرگز کامیون کاملاً شبیه به این خودرو نبوده است.

گذشته از نگاه زاویه ای ، Cybertruck دارای تعدادی از نوآوری های منحصر به فرد است که توسط پوسته بیرونی آن برجسته شده است. طبق گفته تسلا ، سایبرتراك از اسكلت اسكلت "تقریبا غیرقابل نفوذ" از فولاد ضدزنگ سرد "Ultra-Hard 30X" برخوردار است. در جریان پخش مستقیم ، تسلا تظاهراتى را انجام داد كه در آن كسى یك كاميون معمولی را با سورتمه ای شلیك كرد و آن را خم كرد و دندان كشید. درب Cybertruck در برابر چالش ایستاد.


تسلا همچنین Cybertruck را با آنچه آنرا Armor Glass می نامد طراحی کرده است که برای جذب و هدایت نیروی ضربه طراحی شده است. دوباره ، تسلا تظاهراتى داشت كه كسى یك توپ یاتاقان را روی شیشه معمولی پرتاب كرد و آن را خرد كرد ، سپس آن را روی شیشه زره پوش انداخت و آن را به حالت مستقیم خاموش كرد. همه چیز از ریل خارج شد وقتی شخصی بلبرینگ را به پنجره Cybertruck پرتاب کرد و آن را شکست. (تماشای شروع از علامت 7:50 از ویدیوی زیر). آنها دوباره با نتایج مشابه روی پنجره دیگری امتحان کردند. ما گمان می کنیم کسی در تسلا یک شب بسیار بد داشته است.


از دیگر ویژگی های تسلا Cybertruck می توان به حداکثر 3500 پوند ظرفیت بار ، سیستم تعلیق هوا قابل تنظیم ، 100 فوت مکعب فضای داخلی قفل شونده بیرونی ، طول طاق 6.5 فوت ، صندلی برای شش نفر با ذخیره اضافی در زیر صندلی های عقب و صفحه لمسی 17 اینچی اشاره کرد.

سه گزینه مختلف موتور برای تسلا Cybertruck وجود دارد. مدل پایه (39.900 دلار) دارای موتور تک موتور ، چرخ دنده عقب ، برد 250 مایل ، ظرفیت بکسل 7500 پوند است و می تواند در 6.5 ثانیه از 0-60 مایل در ساعت برود. به مدل موتور دوگانه (49.900 دلار) ارتقاء یافته و از تمامی چرخ ها ، برد 300 مایل ، ظرفیت بکسل 10،000 پوند و سرعت 0-60 مایل در ساعت 4.5 ثانیه بهره بگیرید. سرانجام ، گزینه سه موتوره (69.900 دلار) دامنه 500 مایل ، ظرفیت بکسل 14000 پوندی دارد و در 2.9 ثانیه از 0-60 مایل در ساعت عبور می کند. همچنین می توانید برای هر یک از این سه مدل یک ویژگی خود رانندگی را با قیمت 7000 دلار اضافی اضافه کنید.

تسلا Cybertruck داخلی

طبق گفته تسلا ، Cybertrucks تک موتوره و دو موتوره اواخر سال 2021 تولید را آغاز می کند ، در حالی که گزینه سه موتوره اواخر سال 2022 اتفاق می افتد. با این حال به خاطر داشته باشید که تسلا سابقه ای در خوش بین بودن نسبت به تاریخ های تولید خود دارد. .

هم اکنون می توانید یک تسلا Cybertruck را برای واریز کامل 100 دلار با پیش پرداخت سفارش دهید.

تسلا Cybertruck ATV

قبل از پایان خوراک زنده Cybertruck ، تسلا همچنین از یک کانسپت ATV جدید رونمایی کرد. جزئیات زیادی در مورد این چهار چرخ جدید موجود نیست ، اما می توان آن را درست در بستر Cybertruck شارژ کرد.