دریاچه Concesion ، انتاریو
بهترین مسیرهای پیاده روی در کانادا
Burleigh Falls ، پیتربورو ، انتاریو توسط گاس گارسیا

این پیست 20/47 کیلومتری کمی کمتر از سه ساعت با تورنتو فاصله دارد. این یک مسیر نسبتاً باز است که زمین های متنوعی از جمله مناطق باتلاقی و عبور از گل و لای ، خزیدن سنگ ها و درختان تنگ را ارائه می دهد. به طور حتم موانعی برای حرکت وجود دارد ، و برخی از تغییر در ارتفاعات که مطمئناً علاقه مندان به خارج از جاده از آن لذت می برند. این سواری برخی از مناطق باز را برای استراحت و اطراف خود به نمایش می گذارد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

محل اقامت: پس از یک روز طولانی سوار ، سواران می توانند سر خود را در هتل Comfort Hotel & Suites در Peterborough استراحت دهند و درست در هتل در محل هتل Kelsey از شام لذت ببرند.


نهر Chipmunk به کوه. Cheam Trailhead ، بریتیش کلمبیا


این دنباله واقع در نزدیکی دره فریزر ، 29.1 کیلومتر تفریح سواری را از طریق حماسه B.C. کوله پشتی زمین بسیار ناهموار است و از نرده های شیب دار ، ریشه ها ، صخره ها و در بعضی مناطق پل های آلومینیومی بر روی گذرگاه های آب و رودخانه ها تشکیل شده است. در نتیجه ، این مسیرها برای مبتدیان توصیه نمی شود و به صورت متوسط و رو به بالا ارزیابی می شوند. با این حال ، به خاطر داشته باشید که برخی مسیرهای تازه کار در دسترس است. این منطقه سواری مه-اکتبر قابل دسترسی است و چشم اندازهای زیبایی از رودخانه Chilliwack و پارک استانی دریاچه Chilliwack را ارائه می دهد. تعداد مسیرهای پیاده روی تنها وجود دارد که با توجه به مسیرهای باریک گزینه های کمتری برای ATV وجود دارد. برای نقشه ها و اطلاعات بیشتر ، به وب سایت BCORMA مراجعه کنید.


معادن تتفورد ، کبک


منطقه مینت تتفورد منطقه ای محبوب سواری خارج از جاده در کبک است که تعداد حلقه ها و مسیرهای مختلف آن در تمام طول فصل قابل دسترسی است. سامرز از آنجا که زمین ترکیبی از تپه های صخره ای و چالش برانگیز با چشم اندازهای زیبا است ، بسیار محبوب در جاده های خارج از جاده محبوب است. البته ماه های زمستان بیشتر از 4x4 به موتورهای برفی مناسب است ، با توجه به بارش های گاه به گاه برف منطقه که منطقه می تواند دریافت کند. تعدادی مسیر پیاده روی و مدار برای انتخاب وجود دارد ، هم از مرکز دو کبک و هم از مناطق Appalaches Chaudière ، جایی که حلقه ها بین 80-435 کیلومتر است. برای نقشه ها و شرایط دنباله دار ، بازدید کنید:

کجا بمانید: سوئیت های با کیفیت در Drummondville ، دریافت کننده یک جایزه رضایتمندی از میهمانان طلای سال 2019 به دلیل شناختن استانداردهای بالای خدمات خود!


دنباله ستاره شمالی ، مانیتوبا


سوار شدن به دنباله ستاره شمالی راهی عالی برای بررسی جنگل استانی بلار است. این پیست 25 کیلومتری جاده سنگی قدیمی است که دارای چند کاربری و چند فصل است. دنباله ها به طور کلی شنی و خشک است اما صخره ای است بنابراین قبل از بیرون آمدن حتما شرایط آب و هوایی را بررسی کنید. دنباله کمی خشن است و برای شروع کامل باید دو ساعت طول بکشد.

کجا بمانید: در فاصله یک ساعت از این مکان سواری واقع شده است که Comfort Inn South ، وینیپگ ، یکی دیگر از گیرندگان جوایز طلای رضایتمندی طلای 2019 ، که دارای صبحانه گرم رایگان و پارکینگ زیادی برای کامیون ها و تریلرها است.


بالای مسیر جهانی در McLean Creek ، آلبرتا


منطقه سواری McLean Creek یک منطقه 220 کیلومتر مربعی است که مطمئناً هر جاده خارج از جاده ای را با انواع مسیرهای پیاده روی خود از آسان تا چالش برانگیز تحت تأثیر قرار می دهد. The Top of the World Trail یک مسیر کوتاه تر است اما مطمئناً دارای صعودهای شدید و افت شدید است که مطمئناً مهارتهای خارج از جاده و تواناییهای خزنده سنگ شما را آزمایش می کند. Top of the World واقع در منطقه کاربری زمین عمومی McLean Creek ، در مواقعی نرم و صاف است و موانع بسیاری از جمله سنگ ها و برآمدگی های درخت وجود دارد. برای نقشه ها و اطلاعات بیشتر ، اینجا را کلیک کنید.

کجا بمانید: در پایان روز ، در وان داغ یا استخر سرپوشیده در فرودگاه Comfort Inn & Suites South در کلگری خیس شوید.